Volkswagen Group Malaysia (VGM) baru-baru ini
mengumumkan kempen "Balik Kampung, Selamat dan Bergaya" untuk
musim Raya yang akan datang dengan kerjasama pereka fesyen Melinda Looi.
Dengan Sedan Volkswagen Polo sebagai hadiah utama,
kempen ini akan berlangsung dari 10 Jun hingga 10 Julai. Ia telah dilancarkan
pada pertunjukan fesyen sempena pelancaran Koleksi Raya 2014 Melinda Looi
"emel oleh Melinda Looi".
"Ramadan dan sambutan Raya adalah musim
kebaikan dan sebagai sebuah syarikat yang menganggap nilai-nilai ini, kita mahu
menjadi sebahagian daripada penyumbang dengan berkongsi kegembiraan kepada rakyat. Di Musim perayaan ini adalah masa yang bersesuaian
untuk memberikan sumbangan. Kami teruja untuk memberikan jenama baru Polo Sedan
untuk seorang pemenang bertuah hanya dalam masa “Balik Kampung, Selamat dan Bergaya”,
kata Christoph Aringer, MD VGM.
“emel oleh Melinda Looi” merupakan inisiatif fesyen sosial
oleh pereka, yang menjemput selebriti Diana Danielle untuk bersama mereka bentuk 'Diana Danielle x emel', koleksi kapsul baju raya wanita diilhamkan oleh
gaya peribadi bintang itu. Sebahagian
daripada hasil kedua-dua koleksi akan disalurkan kepada Yayasan Institut
Jantung Negara (IJN).
Untuk berpeluang memenangi Polo Sedan bernilai RM89,888.00,
anda hanya perlu memandu uji VW di mana-mana wakil jualan rasmi, atau pergi
ke “bit.ly / emelxVW” dan mengisi kaji selidik dalam talian. Tiada pembelian
diperlukan!
No comments:
Post a Comment